Конспект интегрированного занятия по музыке и рисованию в старшей группе на тему:"Овощи"
методическая разработка по рисованию (старшая группа) на тему
Интегрированное занятие.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
integrirovannoe_zanyatie_po_muzyke_i_risovaniyu_v_starshey_gruppe_na_temu.docx | 13.07 КБ |
Онлайн-тренажёры музыкального слухаМузыкальная академия
Теория музыки и у Упражнения на развитие музыкального слуха для учащихся музыкальных школ и колледжей
Современно, удобно, эффективно
Предварительный просмотр:
Интегрированное занятие по музыке и рисованию в старшей группе на тему «Овощи»
Воспитатель: Хертек Анай-Хаак Борисовна
Тема: Ногаа аймаа
1. Музыка аайы-биле уруглар залче кирип келирлер. Долгандыр туруп алырлар.
Ведущий: Экии уруглар! Богун бистер «Алдын кус» деп темалыг хоглээшкинивисти эгелээр-дир бис. Силерге мен мындыг тывызык ыдып берейн тывынырам уруглар. Чылдын кайы уезинин дугайында тывызык-тыр?
Кызыл- тас доо шанда
Кырлан-кырлан оваа
Эът, суттун, ногаанын
Кайгамчыктыг байлак
Кайы уел уруглар. (Кус)
- Эки-дир уруглар, шын тыпкан-дыр силер. Биске ам солун аалчы аалдап келир эвеспе. (Кус аалдап келир ).
Кус: Экии уруглар! Мен кым-дыр мен уруглар, чылдын кайы уези силерде аалдап келген-дир?
Силерге мен ногаа дужудум эдертип алган аалдап келдим. Ойнап хоглээр дээш.
Ведущий: Дужудувус байырлалын
Дурген-дурген эгелээли.
Ногааларны, тараааларны
Догерезин кыйгыраалы.
Кандыг нога аймаа билир ийик силер адап корунерем уруглар.
- Эр хейлер, уруглар. Ам болза нога дугайында ооренип алган тывызыктарывысты чугаалап корээлинер. Оооренип алган уруглар чугаалап бээрге чамдык уруглар тып коор силер. Бир тывызыкты улаштыр тыптар болзунарза-ла бир нога унуп келир.
Кус. Ногаалар дугайында каныг тывызыктар ооренип алдынар уруглар.
Бирги уруг: Узун чажым даштын,
Улуг бодум черде. (Морковь)
Ведущий: Шын-дыр уруглар морковь-тур. (Кустун артындан морковь унуп келир.)
Морковь: Мээн дугайымда тывызык-тыр уруглар. Бисте ноггаларда витаминнер дыка ковей. Морковьиу чиир болзунарза караанар коску болгаш кежинер база хоюг болур.
Ийиги уруг: Эжии сонгазы-даа чок
Бажын долу кижи (Огурец)
Огурец: Ол болза мээн дугайымда тывызыктар уруглар. Кандыг кончуг солун кылдыр мени тывызыктап кааны ол уруглар. Огурецти салат кылып чиирге кайы- хире чаагай ийик.
Ушку уруг: Каъттангызын карттаарга
Карак чажы тогулдурер. (Согуна)
Согуна: Шын-дыр мен ышкажыл мен. Каъттангынын ковейи-даа аттыг. Чаагай чемнер кылырда мени холуп алыр болгай силер.
Дорку уруг: Улгадып оскеш,
Бажым агарып, дыдырарып келди.
Кым щиге ынагыл-
Оон мени дилезин. (Капуста)
Капуста: Ол дээрге мен-дир мен уруглар. Мени корунердаан уруглар бурулерим дыдырааш-дыр бе? Мен чогумда борщ-даа, щи-даа амдан чок болур.
Бешки уруг: Буурекке домей-домей
Будууу-будуу карактарлыг. (Картошка)
Картошка: Мен дээрге база бир витаминнерлиг ногаа-дыр мен. Картошка-биле кандыг-даа чем кылыр болгай силер.
Ведущий: Эки-дир уруглар, ногаа аймаанын дугайында тывызыктарны эки тьыптырынар.
2. Хенертен чаъс чаап келир. Чаъс кылдыр кеттинген уруг залды долгандыр маннаар.
Ведущий: Эчиге,эчиге кузун чуге чаъс чаай бээри ол уруглар.
Ногаалар: Чаъс келди экизин!
Чаъс: Чайын мен силерни суггарышпас болзумза нога-тараа унер бе уруглар.
Уруглар: Чок-чок чаъс. Силерге четтирдивис.
Ведущий: Чаъс чокта ногаа-тараа озери кандыг болурул уруглар?
Уруглар: Багай болур, кургап каар.
Ведущий: Ынчангаштын чаъска «Эчигей» -деп ырывысты ырлап бэрээлинер уруглар.(Шимчээшкиннерин кууседип тургаш ырлаар.)
3. Ведущий: Ногаа аймаа бистерге кайы-хире ажыктыг-дыр уруглар? Олардан бис витаминнерни ап турар бис. Витаминнерлиг ногаалар чиир болзунарза кадык-шыырак болур силер.
Ам Кустун дугайында база нога аймаанын дугайында ырынарны ырлап беринер че уруглар.
Кус: Четтирдим уруглар, чараш ырынар дээш. Ынчангаштын силерни куску дужуттун столунче чалап тур бис.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Конспект интегрированного занятия по экологии и рисованию в старшей группе "Путешествие в зимний лес"
конспект занятия...
Конспект интегрированного занятия по художественно-эстетическому развитию в старшей группе на тему: " Скоро, скоро Новый год".
Интеграция образовательных областей: Познавательное развитие, Художественно-эстетическое развитие, Физическое развитие, Социально-коммуникативное развитие, Речевое развитие. Используемые тех...
Конспект интегрированного занятия с элементами кооперации для детей старшей группы по теме « Русские народные сказки».
Пояснительная запискак конспекту интегрированного занятия с элементами кооперации для детей старшей группы по теме « Русские народные сказки» Представленный конспект...
Конспект интегрированного занятия по художественно- продуктивной деятельности в старшей группе на тему: « К сороке в гости »
Программное содержание:-Продолжать знакомить детей с устным народным творчеством.-Закреплять знания об особенностях росписи.-Упражнять в составлении узора.-Упражнять в ри...
ПЛАН-КОНСПЕКТ ИНТЕГРИРОВАННОГО ЗАНЯТИЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ОПЫТНО-ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТАРШАЯ ГРУППА НА ТЕМУ: «КУЛИНАРНЫЕ ЭКСПЕРИМЕНТЫ»
Цель: привлечь внимание детей и воспитателей к такому виду деятельности, как экспериментирование на кухне; познакомить детей с легкими видами кулинарных экспериментов; научить анализировать;способство...
Конспект интегрированного занятия учителя-дефектолога и воспитателя в старшей группе по теме «Все работы хороши – выбирай на вкус»
занятие совместно с дефектологом...