Конспект открытого занятия "Минии гэр булэ"
план-конспект занятия по развитию речи (подготовительная группа)

Черных Сэсэг Сергеевна

Конспект открытого занятия "Минии гэр булэ".

Скачать:


Предварительный просмотр:

Конспект занятия по бурятскому языку

на тему:

«Минии гэр бүлэ»

Подготовила: Черных С.С.

Улан-Удэ, 2024г

Хүмүүжүүлэгшэ

Үхибүүд

Орг. момент

Основная часть

1 даабари

2 даабари

3 даабари

4 даабари

5 даабари

6 даабари

7 даабари

8 даабари

9 даабари

10 даабари

- Yхибүүд, мүнөөдэр манайда олон айлшад ерээ. Мэндэшэлэе!

- Үхибүүд, ямар сэдьхэлтэй мүноодэр ерэбтэ? Самбарта харуулагты.

- Бидэ муноодэр булта сэсэрлигтэ хухюутэй, баяртай ерэбди тиимэ гу?

- Нашаа харагты, зураг дээрэ хэд зураатай байна бэ?

- Энэ хэм бэ?

- Булта эдэ хэд болоноб?

- Муноодэр гэр булэ тухай дабтахабди.

- Ухибууд, муноо харагты, танай урда картачканууд стол дээрэ табяатай байна. Юун бэ энэ?

- Зай, тоолое. hооргэн тоолое

- Хэн гансаараа тоолохо hананаб?

- Энэ карточкануудай саана даабари байна. Бидэ нэгэ нэгээр абажа даабари дуургэхэбди. Зай гу? (Вы будете выбирать карточки, называете цифру, цвет и выполняем задание)

- Хэн туруун татахаб?

- Зай. Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Муноо, ухибууд, хэлэеэ нугархай болгохоео ородое.

- Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Зай, энэ зураг хараад хэн юу хэнэб хэлэгты.

- Бэрхэнууд! Энэ даабарияа дуургэбди.

- Зай, хэн карточка татахаб?

- Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Ухибууд, гэр булэ тухай шулэгуудые сээжэлдэhэн байгабди хэн хоорэхэб?

- Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Бэе hорие (физмин)

Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Табадахи даабари. Диалог - хоорэлдоон.

- Хэн диалогто хабаадахаб?

- Хэнтэй гарахабши?

- Энэ диалогто бэе бэеhээ асуухад: хэн гэжэ нэрэтэ, хэдытэйбши, аба, эжы, аха, дуунэршни хэн гэжэ нэрэтэ.

- Бэрхэнууд! Зай, бидэ мэдэхэ болободи аба, эжытнай хэн гэжэ нэрэтэб.

- Зай, хэн саашань татахаб?

- Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Оньhон угэ хоорэгты. Расскажите пословицы

1. Эжытэй хун У кого есть мама,

Эльгэ дуурэн У того душа полна

2. Эсэгэ тэнгэри мэтэ Отец как небо

Эхэ дэлхэй мэтэ Мать как земля

Это пословица говорит о том, у кого рядом мама, тот самый счастливый человек.

2. Это пословица говорит о том, что мама дает своим детям все необходимое и заботиться о них. Дети нуждаются в их заботе и поддержке

Во всем мире отец является надежной защитой и опорой для своих детей

- Оорын гэр булэ тухай хоорэгты.

- Шинии гэр булэ ямар бэ?

- Хэды хун бэ гэртэшни?

- Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Зай, муноо нэгэ наада наадае “Бэеын хубинууд” гэжэ

- Зуб харюу ологты

- Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Энэ хэнэй эжыб? Энэ хэнэй Хугшэн абаб?

- Ямар тооб? Ямар унгэтэйб?

- Хэшээлэй дун.

- Зай, үхибүүд, мүноодэр юун тухай хоорэлдообибди? (О чем с вами разговаривали на занятии?)

- Что мы делали на занятии?

- Энэ гэр бүлын хүнүүдые үшоо дахин нэрлэгты.

- Бэрхэнүүд!

- Вам понравилось занятие?

- Иигээд хэшээлмнай дүүрэбэ. Бултадаа бэрхэнүүд!

- Сайн байна!

- Би мүнѳѳдэр баяртай, хухюутэй, жаргалтай ерээб.

- Тиимэ

- Хугшэн аба, хугшэн эжы, аба, эжы, аха, эгэшэ и т.д

- Гэр булэ, айл болоно

-Тоо

1, 2,3,4,5 и т.д

- Би

- Энэ нэгэн, ногоон унгэтэй

- Энэ хоер, улаан унгэтэй

- Хугшэн аба сай ууна

- Хугшэн эжы оймhо оено.

- Эжы ном уншана

- Аба стул дархална

- Эгэшэ сэсэг уhална

- Дуу басаган зурана

- Дуу хубуун наадана

- Би

Энэ гурбан. Сагаан үнгэтэй.

Энэ дүрбэн. Шара үнгэтэй.

Энэ табан. Шара улаан үнгэтэй.

- Би

- Энэ зургаан. Хүхэ үнгэтэй.

1. Эжытэй хун

Эльгэ дуурэн

2. Эсэгэтэй хун

Эхэ дуурэн

- Энэ долоон. Хара үнгэтэй.

- Энэ минии эжы, минии эжы Наташа гэжэ нэрэтэй и т.д

- Минии гэр булэ томо, жаргалтай, ажалша)

- 6

- Энэ найма. Хурин үнгэтэй.

- Энэ юhэн. Боро унгэтэй.

- Миланын хугшэн эжы

и т.д

- Энэ арбан. Ягаан унгэтэй.

- Гэр булэ тухай(о семье)

- считали до 10 и обратно

- физмин делали

- рассказывали стих про семью

- пословицы повторяли

- цвета повторяли

аба, эжы и т.д

Эжы абадаа туhатай ябагты

Эжы абаяа хундэлжэ ябагты

Хугшэн аба, хугшэн эжыгээ хайрлажа ябагты

Дуунэрэ харалсажа, hургажа ябагты.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект открытого занятия в подготовительной к школе группе Конспект открытого занятия в подготовительной к школе группе Конспект занятия в подготовительной группы педагога-психолога со слабослышащими детьми

Дата проведения:  21  февраля  2012  г. Участники:   дети подготовительной группыПроводит:  педагог-психолог Панова  М.М.Цель:способствовать формиров...

Конспект открытого мероприятия для родителей "День открытых дверей"

Цель:  Познакомить родителей с тем, какие по содержанию м объеиу знания, умения, должны усвоить их дети за данный период. Увидеть воочию своего ребенка в новой обстановке, сравнить с другими деть...

конспект открытого занятия Конспект открытого занятия с элементами театрализации по развитию лексико – грамматической стороны речи у детей с ОНР (подготовительная группа)

Конспект открытого занятия с элементами театрализации по развитию лексико – грамматической стороны речи у детей с ОНР (подготовительная группа) ТЕМА: «Почему медведь зимой спит» (по мотивам сказки В. ...

Конспект открытого фронтального логопедического занятия в старшей группе компенсирующей направленности в рамках Дня открытых дверей. Тема: "Перелётные птицы"

Подробный конспкет комплексного логопедического занятия в старшей группе компенсирующей направленности с активным участием родителей. Будет интересен учителям - логопедам, воспитателям дошкольных обра...

Конспект открытого занятия по физической культуре в подготовительной группе ко дню открытых дверей на тему: «Туристы».

Данный материал будет полезен инструкторам по физической культуре и воспитателям....

Конспект открытого занятия на тему: «День открытых дверей» (1 младшая группа).

Конспект мероприятия на тему «День открытых дверей» в 1 младшей группе.Интеграция образовательных областей: «Познавательное развитие», «Речевое развитие», «Художественно-эстетическое развитие», «Физич...

Конспект открытого занятия "Будем солнышко искать и зверушкам помогать" конспект открытого занятия

Цель: Художественно – эстетическое развитие, социально - коммуникативное развитие, познавательное развитие, физическое развитие, речевое развитие...