Драматизация сказки Ринчен Номтоева "Лев и кролик"
материал (старшая группа)
Предварительный просмотр:
Ринчен Номтоевой «Арсалан туулай хоёр» гэжэ онтохоной сценари
Хабаадаха нюурнууд:
Автор -
Арсалан –
Туулай –
Туулайнууд –
Автор | Үни сагта арсалан туулай хоёр нүхэсэдэг байгаа. |
Туулай (дуулана) | -Дэб, дэб, дэбхэрнэб, Дэлхэй дайдаар харайнаб! Хоёр хара нюдэтэйб, Хоёр ута шэхэтэйб! |
Эндэ арсалан туулайда захиралта үгэнэ. | |
Арсалан | -Туулай, ерыш наашаа! Нэгэн, хоёр, бодо, Иишээ, тиишээ боло, Дээшээ, доошоо хара, Гурба, дүрбэ, һуу! |
Туулай арсаланай захиралтаар иишээ, тиишээболоно, дээшээ доошо харана. Туулай арсаланда дүтэлөөд, дуулана. | |
Туулай дуулана | -Арсалан ахай, Та намай хайрлыт! Бишье амитан, Таашье амитан. Намай бү зобоогыт даа! Бү туляагыт даа, Арсалан ахай! |
Автор | Туулай һууна. Тэрэнэй айхада, бэень һалганана. |
Арсалан | -Үгы һаашни – рррррр (эрхирнэ). |
Автор | Туулай айһандаа, тэрэ газарһаа ходоро гүйшэнэ. Арсалан сухалтайгаар модоной холтоһо мэрэнэ. Энэ сагта туулай худаг оложорхино. |
Туулай | -Үү, намда абарал бии ха юм! (баяртайгаар) |
Автор | Туулай худаг руу шагаагаад, өөрыгөө гоёшооно. |
Туулай | -Шүдэмниш гоёхон даа, Шэхэмниш гоёхон даа, Үшөө нооһомниш гоёхон даа! |
Автор | Туулай арсаланда гүйжэ ошоод, хэлэнэ: |
Туулай | -Арсалан ахай, Тэндэ томо шэхэтэй, Хурса шүдэтэй, Үрзэгэр нооһотой, Аймшагтай амитан байна лэ! |
Арсалан | -Юу? Хаанаб тэрэшни? Түргэн харуулыш! |
Автор | Туулай арсаланиие хүтэлөөд, худагта абаашана. |
Туулай | -Эндэ байна. Би харахаа айнаб. |
Автор | Арсалан худаг руу шагааба. |
Арсалан (худаг руу шагаагаад) | -Харыш, энэш намда шүдөө харуулнал, үһөө үрзылгэнэл! (эрхирнэ, дэлһээ үрзылгэнэ) |
Туулай | -Тиинэ, тиинэ! |
Арсалан | -Би шамайе мүнөө яагшаабииб! (худаг руу һүрэнэ) |
Автор | Иигээд арсаланай наһан дүүрээ һэн даа. Жаахан амитадые бү баһа. Шамһаа ухаатай байжа болохо. |
“Туулайнууд хатарна” гэжэ дуун
1.Саһан дээрэ
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа.
Шэхээрээ гоёор хүдэлгөө,
Гоёор хүдэлгөө!
2.Саһан дээрэ
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа.
Һабарнуудаа гоёор харуулаа,
Гоёор харуулаа.
3.Саһан дээрэ
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа.
Һүүлээрээ гоёор хүдэлгөө,
Гоёор хүдэлгөө.
4.Саһан дээрэ
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа,
Туулайнууд хатараа.
Һабарнуудаараа иигээд тоншоол даа,
Иигээд тоншоол даа, даа!
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Драматизация «Сказка о деревьях» (экологическая сказка)
Драматизация нравственной «Сказки о деревьях», автор Шакирова Элеонора. Материал мною переработан, добавлены стихи о деревьях, загадки. Для музыкального оформления исполь...
Сценарий драматизации сказки С. Прокофьевой "Сказка про грубое слово "уходи".
Замечательная сказка С. Прокофьевой прекрасно подойдет для участия в "Театральной весне", а также просто для организации игры - драматизации. Это произведение прекрасно подойдет для работы в рам...
Сценарий драматизации сказки «Поречни и жемчуг» - сказки о донских казаках и о том времени, когда в Дону жили поречни и находили жемчуг.
Цель: создание условий для пробуждения у дошкольников патриотических чувств и интереса к познанию родного края в дошкольном возрасте. Задачи:1. Формирование у ре...
Развлечение в средней группе "В гости сказка к нам пришла" (драматизация сказки В. Сутеева "Под грибком")
Сценарий к сказке “Под грибком” В. Сутеева.Задачи: Учить разыгрывать представления по знакомым сказкам, используя выразительные средства: интонацию, мимику, жест.Развивать интерес к театрализован...
«Роль сказки в коррекции психоречевого развития детей. Драматизация «Сказки о глупом мышонке» С. Я. Маршака»
Конспект занятия...
Драматизация сказки "Друзья под грибом" по сказке В. Сутеева "Под грибом"
Участие детей в постановке спектакля развивает творческую активность детей, активизирует способность свободно и раскрепощенно держаться при выступлении....
Конспект занятия факультатива «Кукольный театр малышам» на тему: «Драматизация сказки «Страшный зверь» (отбор главных героев сказки) во второй младшей группе
Цели: развивать актерские способности по средствам мимики, жестов, характера изображения персонажей сказки;побуждать детей объективно оценивать выбор главных героев сказки;дать понятия «актер&ra...