Сценарий сказки на коми языке для детей младшей группы "Руч, коч да петук" ("Лиса, заяц и петух")
материал (младшая группа)
Сценарий сказки для театрализации взрослыми для детей
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
moyd_ruch_koch_da_petuk.docx | 16.98 КБ |
Предварительный просмотр:
Министерство образования Республики Коми
Управление образования администрации
муниципального района «Усть-Куломский»
Муниципальное дошкольное образовательное учреждение
«Детский сад № 2» с. Помоздино
Методическая разработка
Группа раннего и младшего возраста
Разработал: Воспитатель, без категории
Колегова Дарина Васильевна.
Сценарий театрализованной постановки «Руч, кöч да петук.
Действующие лица:
1. Мойд висьталысь
2. Руч
3. Кöч
4. Пон
5. Петук
6. Ош
Мойд висьталысь: Олiсны-вылiсны руч да кöч. Кöчлöн керкаыс вöлi пуысь, а ручлöн – йиысь. Но воис тулыс да ручлōн керка сылыс. А кöчыдлöн керкаыс кыдз сулалiс, сiдз важ ног и сулалö. Наян ручыд и вöзйысис кöч дорад.
Руч: Кöчильöй-чоильöй, лэдз менö шонтысьыштны, а то кынмалi ме.
Кöч: Кынмалiн ёна? Пыр нин вай. Поводдяыс кöдзыд на.
Мойд висьталысь:Наян ручыд дыр эз виччысь, пырис, ёсь пиньяссö жергöдiс да чарöстiс.
Руч: Ноко весась татысь! Дыр кутан нюжмасьны – ныр-вомтö парсала!
Мойд висьталысь:Кöчлы нинöм лои вöчны. Петіс ывла вылō. Сулалō да бōрдō.
Кöч: Ла-ла-ла! Ла-ла-ла!
Кильчö вылын сулала
Табъя кокöй кынмö.
Туша ставыс сырмö!
Мойд висьталысь:Кöчлысь бöрдöм кылiс пон.
Пон: Кöчильöй, мый нö бöрдан?
Кöч: Кыдз меным не бöрдны?! Вöлi менам пу керка, а ручлöн йи керка. Тулыс воис, ручлöн керкаыс сылiс. Локтіс ме дорō шонтысьны да и вōтліс менō.
Пон:Эн бöрд, кöчильöй, ме сiйöс бöр вöтла!
Мойд висьталысь:Тотшкöдчис пон да горзö.
Пон: Ав! Ав! Ав! Весась, руч, кöч керкаысь!
Мойд висьталысь: А ручыд кыдзи эркнитiс сы вылö.
Руч: Кöчöс бöр ог лэдз! Пета кö, став ныр-вомтö парсала, гöнтö чашйа-пуркöда, син-пельтö гугöда!
Мойд висьталысь:Пон сöмын бöжсö зэвтiс да пышйис, сöмын кок бöрляыс югъялiс. Отсöг э зло, мый кöть вöч, сыркъялöмöн бöрдö кöч.
Кöч:Ла-ла-ла! Ла-ла-ла!
Кильчö вылын сулала
Табъя кокöй кынмö.
Туша ставыс сырмö!
Мойд висьталысь:Неылын вöлi мунö ош. Кылыс сiйö кöчлысь бöрдöмсö, матыстчис да юалö.
Ош: Кöчильöй-чоильöй, мый нö лоис? Мыйла бöрдан?
Кöч: Кыдз меным не бöрдны?! Вöлi менам пу керка, а ручлöн йи керка. Тулыс воис, ручлöн керкаыс сылiс. Локтіс ме дорō шонтысьны да и вōтліс менō.
Ош:Эн бöрд, кöчильöй, ме сiйöс бöр вöтла!
Кöч: Он вöтлы! Пон кöсйис вöтлыны, эз вермы! И тэ он вермы!
Мойд висьталысь:Ошкыд скöрмис, кыдз тай кутiс гольöдчыны.
Ош: Ешö кыдз на вöтла! А ноко, руч, весась кöчлöн керкаысь!
Мойд висьталысь:А руч тай кыдз равöстас ош вылад.
Руч: Кöчöс бöр ог лэдз! Пета кö, став ныр-вомтö парсала, гöнтö чашйа-пуркöда, син-пельтö гугöда!
Мойд висьталысь:Повзис ошкыд, юрыс дона, чемешитiс öдйö-öдйö. Отсöг эз зло, мый кöть вöч, сыркъялöмöн бöрдö кöч.
Кöч: Ла-ла-ла! Ла-ла-ла!
Кильчö вылын сулала
Табъя кокöй кынмö.
Туша ставыс сырмö!
Мойд висьталысь:Кылiс петук-петрован.
Петук: Киккуруллю! Мыйнö, кöчиль, бöрдан тан?
Кöч: Кыдз меным не бöрдны?! Вöлi менам пу керка, а ручлöн йи керка. Тулыс воис, ручлöн керкаыс сылiс. Локтіс ме дорō шонтысьны да и вōтліс менō.
Петук: Эн бöрд, кöчильöй, ме сiйöс бöр вöтла!
Кöч: Он вöтлы! Пон кöсйис вöтлыны, эз вермы! Ош кöсйис вöтлыны, эз вермы! И тэ он вермы!
Мойд висьталысь:Петук скöрмис, петук пузис, кутiс керкаö гольöдны.
Петук: Киккуруллю! Ме гōрд сапōга петук
Пельпом вылын нуа ыджыд коса,
Кōсъя ручлысь юрсō сōтыштны
Пет руч кōч керкаысь!
Руч: Сяслы, сяслы пачōр вылысь лэчча.
Мойд висьталысь: А петук бара тэрмōдлō.
Петук: Киккуруллю! Ме гōрд сапōга петук
Пельпом вылын нуа ыджыд коса,
Кōсъя ручлысь юрсō сōтыштны
Пет руч кōч керкаысь!
Руч: Сяс шубаōс нин пасьтала…
Мойд висьталысь:Керка öдзöс воссис – дзурк! Сэсь, горзöмöн чепöсйис ручыд, сайдсö чуть эз вошты, повзьöмысла. Толькö сiйöс и аддзывлiсны. А кöчиль зэв рад – Петук отсöг сетiс. Овмöдчисны кöч да петук öтлаöн да олiсны-вылiсны зэв бура!
Мойдлы пом!
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
"Вечер досуга с участием родителей. Драматизация сказки "Лиса,Заяц и Петух" в обработке Л. Поляка."
Драматизация сказки с участием всех детей группы. Совместные игровые упражнения детей и родителей в "антракте"....
Консультация для воспитателей по развитию речи. "Настольный театр оригами - русская народная сказка "Лиса, заяц и петух".
В данном материале содержиться рекомендации для воспитателей старших групп, по созданию настольных театров при помощи искусства "Оригами"....
Конспект организованной совместной образовательной деятельности в подготовительной группе по мотивам русской народной сказки «Лиса, заяц и петух»
Интеграция: коммуникация и рисование по мотивам русской народной сказки «Лиса, заяц и петух»...
Совместная деятельность педагогов и детей младшей группы по русской народной сказке "Лиса, заяц и петух"
Образовательная область "Физическая культура". Конспект совместной деятельности педагогов и детей с применением технологии "Проектная деятельность", здоровьесберегающих технолоий. Авторская разработка...
Сценарий-конспект по мотивам русской народной сказки «Лиса, заяц и петух» в старшей группе
Конспект-сценарий в стихах, написанный по мотивам русской народной сказки "Заюшкина избушка"....
Сценарий сказки-драматизации "Курочка ряба" для детей младшей группы
Сценарий сказки-драматизации "Курочка ряба" для детей младшего возраста...