Интегрирован кичәл « Геедрск күзүнә кеерүл»
план-конспект занятия (старшая группа)

Дентелинова Эмилия Дантесовна

Образовательная

деятельность с детьми

 ОО Познавательное развитие

Скачать:


Предварительный просмотр:

Интегрирован кичәл

« Геедрск күзүнә кеерүл»

( Организованная образовательная

деятельность ОО Познание)

Балчр баг

Күцәснь:

Келн-улсин багин сурһҗлач

Дентелинә Э.Д

Элст 2016

Төр: геедрсн күзүнә кеерүл

Күсл: Бичкдүдт зовшһргч эмоциональн бәәдл бүрдәлүлх. Күүкд сана зовх, нөкд болх сурһмҗ өгх.

Кичәлин йовуд:

Күүкд багдан орна

Бичкдүд өрүн босна

Эврөннь садтан ирнә

Мадн даңгин байрта

Гиичнр өрүн ирнә

Бичкдүд гиичнртә мендлцхәнә

Хурһна наадн « Менд хонвт»

Мендвт, күүкд ( трут указательным пальцем глаза)

Күүкд босна, босна ( упражнение очки)

Мендвт, чикмүд ( трут уши)

Чикмүд босна, босна ( упражнение « чебурашка»)

Мендвт, һармуд! ( поглаживание рук)

Һармуд босна, босна ( хлопки)

Мендвт, көлмүд! ( поглаживание колен)

Көлмүд, босна, босна

Мендвт, нарн! ( руки вверх)

Би бослав! ( Я проснулся)

Сурһмҗлач: күүкд, кен үүд цокчана? Тадн сандлт суутн, би хәләнәв. Күүкн ик багас орҗ ирв.

Сурһмҗлач:күүкн, чини нерн кемб? Яһад ууляд бәәнәч?

Күүкн:  Мини нерн Булһн ( уульна). Би күзүнә кеерүл геечкв. Хәәҗ, хәәҗ, көлм өвднә икәр, икәр муурв. ( уульна)

Сурһмҗлач: Бичкдүд, Булһн муурв. ( Бббулһниг күүкд толһаһарнь илнә. Чи, Булһн бичә ууль. Ода невчкн амр. Мадн чамд нөкд болнавидн. Күзүнә кеерүл хәәхм. (Бичкдүд йовна)

Тегш хаалһар бичкн көл йовна – топ, топ.

(Ширә деер ааһ дотр элсн.)

Сурһмҗлач:Элсәр Булһн йовла, энд күзүнә кеерүл геесн болх? ( Бичкдүд элсн дотр орулна. Хурһна наад наадна:

Шар элсн дотр көл йовна топ, топ

Хойр һарарн хамдан нүк кенә иигәд, иигәд.

Хамдан үк малтна.

Сурһмҗлач: Элсн хагсу? Күзүнә кеерүл олҗ авлат?

Күүкд: Уга

Сурһмҗлач: Цааранднь йовхм.

Уутьхн хаалһар бичкн көл йовна – топ, топ.

йовна – топ, топ

(ширә деер дулан уста ааһ )

Сурһмҗлач:эн уснд һаран орултн. Усн ямаран?

Күүкд: дулан, цевр,цегән

Хурһна наадн « Заһсн»

Заһсн өөмнә, өөмнә

Цегән усн дотр

Хурһд иигнә, иигнә

Элсн дотр орна

Сурһмҗлач: усн дотр күзүнә кеерүл бәәнә?

Күүкд : Уга

Тана һар ямаран?

Күүкд : Чиигтә

Сурһмҗлач: һаран арчтн. Ода ямаран?

Күүкд : хагсу.

Сурһмҗлач:  ода цааранднь йовхм. Күүкд, мадн аьд хәәвүвидн?

Элсн деер, нур дотр ( в песке, в воде)

Бичкдүд, ода невчкн амрхм, хурһна наад « Өрк-бүл» наадхм.

Эн хурһн – аав

Эн хурһн - ээҗ

Эн хурһн - эцк

Эн хурһн -эк

Эн хурһн – би

Мана өрк-бүл ни!

Сурһмҗлач:  Нә, ода цааранднь йовхм.

Тегш хаалһар бичкн көл йовна – топ, топ.

Сурһмҗлач:  Хәләтн, эн чолуд. Чолуд дотр хәәхм. Энүнд Булһн геесн болх?

( Күүкд болһн өмнүднь үүрмг чолута ааһс бәәнә.)

Чолуд дотр хәәтн. ( Күүкд олҗ авна)

Сурһмҗлач:  йир сән. Ода мадн утнд күзүнә кеерүл орулхм. Хәләтн, ямаран сәәхн күзүнә кеерүл!

Булһн күүкн: Ханҗанав, күүкд. Нөкд болснтн , би таднд әмтәхн кампадь авч ирв. Сән бәәтн! Байрта харһцхай!


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Интегрированное комплексное занятие в первой младшей группе "Путешествие в сказку" Интегрированное комплексное занятие в первой младшей группе "Путешествие в сказку" Интегрированное комплексное занятие в первой младшей группе "Путешествие в сказку"

Цель: Напомнить детям содержание знакомой сказки, побуждать их к проговариванию и повторению вслед за воспитателем отдельных слов и фраз, воспитывать любовь к художественной литературе.Задачи:·...

Интегрированное образовательное мероприятие с элементами поисково-исследовательской деятельности интегрированное образовательное мероприятие сэлементами поисково-иссл « Это всё о кошках» ( В средней группе.)

данный материал даёт детям целостное прдставление о домашнем животном ( кошке ), вызывает у детей познавательную потребность, через умение делать простые выводы.на основе опытной деятельности ,развива...

Интегрированное занятие по познавательному развитию: "Зимушка -зима"Интегрированное

Интегрированное занятие  по позновательному развитию,для детей средней группы. Ипользовала разныеобласти-Познание,Коммуникация, Социализация,Безопасность....

Интегрированный подход к образовательному процессу в ДО Интегрированное занятие "Лабиринт творчества"

Дошкольный возраст многими психологами характеризуется как несущий в себе большие нереализованные возможности в познании окружающего мира. Раскрыть их помогает интегрированный подход в образовании дет...