Конспект занятия в образовательной области «Познавательное развитие» по формированию элементарных математических представлений на тему:
план-конспект занятия по математике (младшая группа) на тему
Программное содержание:
Закреплять умение различать контрастные по величине предметы, используя при этом слова: большой, маленький.
Познакомить детей с кругом; учить обследовать его форму осязательно-двигательным путем.
Продолжать учить отвечать на вопрос сколько? и определять совокупности словами один, много, ни одного.
Закреплять основные цвета: красный, зеленый, желтый.
Развивать речь детей, желание слепить для Маши вкусные оладушки.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
zanyatie.docx | 861.06 КБ |
Предварительный просмотр:
МБДОУ « Айбечский детский сад « Аистенок »
Ибресинского района Чувашской Республики
Конспект занятия
в образовательной области
«Познавательное развитие»
по формированию элементарных
математических представлений
на тему:
«МАША ШАЛИТ У МАЛЫШЕЙ»
Воспитатель:
Константинова А. В.
Октябрь 2017
Заняти йĕрки
Воспитатель: Ачасем, пирĕн пата паян хăнасем килнĕ, айтăр-ха вĕсене сывлăх сунатпăр.
Ачасем: Здравствуйте!
В.: Маттур апписем сире курма килнĕ. «Ай, мĕнле маттур ачисем, мĕнле хитре ачисем», - теççĕ вĕсем сире. Пăхса ларччăр-и вĕсем паян пире?
А.: Ларччăр.
Çав вăхăтра Маша сас парать
В.: Ай-уй, кам сас парать унта? (Ачасем кайса пăхаççĕ.)
Ай-ай! Маша эс мĕн тунă кунта? Кубиксене йăлтах сапаласа пĕтернĕ! Ун пек юрать-и, ачасем?
А.: Юрамасть.
В.: Пирĕн ачасем кун пек сапаламаççĕ теттисене, вылянă хыççăн вырăнне хураççĕ. Тĕрĕс-и, ачасем?
А.: Тĕрĕс.
В.: Ачасем, пăхăр-ха, мĕнсем выртаççĕ кунта?
А.: Кубиксем.
В.: Машăна кубиксене пуçтарма пулăшатпăр-и? Малтан хитре кĕрсе ларăр-ха пукансем çине. Халĕ мана тимлĕ итлĕр. Машăн кунта пĕр пысăк коробка тата пĕрре пĕчĕкки пур. Кубикĕсем те пысăккисем те, пĕчĕккисем те пур. Маша вĕсене веçех пăтраштарса пĕтернĕ. Эпир вара пысăк
1
кубикĕсене пысăк коробкăна, пĕчĕккисене пĕчĕк коробкăна хуратпăр. Юрать-и, ачасем?
А.: Юрать.
В.: Акă эпĕ кубик илетĕп. Ку ман пысăк кубик. Эп ăна пысăк коробкăна хуратăп. Халь Настя илет. Настя, сан мĕнле кубик? Мĕн тĕслĕ вăл сан? т.ыт. те.
В.: Миçе кубик илтĕн? Машăна та пуçтарттарăр-ха. Халь пысăк коробкăра миçе кубик пулчĕ? Палас çинче миçе кубик юлчĕ?
А.: Пĕрре те çук.
В.: Тĕрĕс, ачасем. Маттурсем эпир сирĕнпе, кубиксене йăлтах пуçтарса пĕтертĕмĕр. Маша та савăнса кайрĕ. «Тавтапуç сире, ачасем! Маттурскерсене пурне те хытă юрататăп» - тет. Халь малалла Маша сирĕнпе вылясшăн. Вылятпăр-и унпа?
А.: Вылятпăр!
Физкультминутка
Любит Маша танцевать,
Носочки пятки выставлять
( Ножку назад на носок, вперед на пятку )
И платочком помахать- ( машут рукой над головой )
Покружиться ( кружатся на месте )
( И опять повторяют движения второй раз со слов
«носочек пятку выставлять» )
В.: Ачасем, Маша сире тата темскер кăтартасшăн. Айтар-ха хитре кайса ларатпар.
Машăн карçинккинчен çаврака кăларать.
Ку – çаврака. (Кайран фланелеграф çине хурать.) Айтар пурте пĕрле калатпăр.
А.: Çаврака! (Маша та йĕрлет.)
В.: Никита, килсе йĕрлесе пăх-ха. Мĕн ку? Çавраки мĕн
2
тĕслĕ? Миçе çаврака вара кунта? Ачасем, халь эсир те Машăн карçинккинчен пĕрер çаврака илĕр. Аня, эс миçе çаврака илтĕн? Сан çавраки мĕн тĕслĕ? Айтăр-ха пурте алăсемпе çавракине йĕрлетпĕр. Çавракине шутарма пулать-и? Халь карçинккара миçе çаврака юлчĕ?
А.: Пĕрре те çук.
В.: Халĕ Маша сире çавракисенчен хитре чечек туса кăтартать. Хитре чечек турĕ-и Маша? Халь вара эпир те хитре пысăк çаврака тăватпăр та вăйă вылятпăр.
Ровным кругом
Друг за другом
Мы идём за шагом шаг!
Стой на месте!
Дружно вместе
Сделаем вот так:
(Алă çупмалла пĕр хут. Унтан нумай çупмалла. Тепрехинче урасемпе тапăртатмалла.)
В.: Ай-уй, Маша ывăнтăм тет. Лартăр-ха вăл кăштах ак çакăнта сире пăхса. Ун хырăмĕ те выçса кайрĕ тет сирĕнпе выляса. Айтăр эпир ăна пластилинран тутлă икерчĕсем туса паратпăр. Пирĕн ачасем хитре икерчĕсем тума пĕлеççĕ. Çапла-и, ачасем?
А.: Çапла.
В.:Маша та сирĕнтен икерчĕсем тума вĕренет. Икерчисем
3
пирĕн çаврака пулаççĕ. Маша, килсе пăх, мĕнле хитре икерчĕсем пĕçерчĕç пирĕн ачасем. Аня, миçе икерчĕ турăн-ха эсĕ? Сан икерчисем мĕн тĕслĕ? Машăна çитерсе пăхатпăр-и икерчĕсене?
А.: Çитеретпĕр.
В.: «Ах, тутлă. Тавтапуç, ачасем», - тет Маша.Халь аллисене салфеткисемпе тасатса илетпĕр те Маша патне пыратпăр. Ачасем, айтăр-ха аса илетпĕр. Машăпа мĕн турăмăр эпир паян?
А.: Кубиксене пуçтартăмăр.
В.: Тата мĕн турăмăр-ха?
А.: Çаврака çавăртăмăр. Пластилинран çаврака икерчĕсем турăмăр.
В.: Маттур, ачасем. Маша та сире питĕ маттур пулчĕç те. Пурне те хытă юрататăп тет. Маттур, Никита т.ыт.те.
В.: Ой, Маша мана хăлхаран вăрттăн темскер каласшăн. Ачасем, паян Машăн çуралнă кун тет иккен. Вăл пире çуралнă куна чĕнет. Каятпăр-и Маша патне хăнана, çуралнă кунне уявлама?
А.: Каятпăр! Ура! Каятпăр!!!
4
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Конспектзанятия «Наши помощники» (знакомство с миксером), трудовой деятельности «Приготовление коктейля и фруктового пюре»
Знакомство детей с бытовыми кухонными приборами.Трудовое обучение....
КОНСПЕКТзанятия по развитию речи
Конспект занятия по развитию речив подготовительной к школе группена тему:«Рассматривание картины «Школа»...
Консультации натему:"Здость и жестокость", "Если ребёнок вынуждает вас делать покупки", "Если в семье появился ещё один ребёнок"
Если в семье появился еще один ребенок Появление нового ребенка в семье всегда знаменует собой большие перемены независимо от того, родится ли этот ребенок у родителей, будет ли он р...
Зимние считалки (Автор Натали Самоний)
Недавно нашла замечательные детские стихи и считалки приднестровской поэтессы Натали Самоний, которые наверняка понравятся ребятишкам. Их вполне можно использовать на занятиях и в свободное врем...
Конспект НОД Область (направление) основной общеобразовательной программы дошкольного образования: «Художественное творчество» Тема: «Подарок другу» Возрастная группа: подготовительная группа Ф.И.О. педагогического работника, должность: Груздева Ната
Конспектнепосредственно образовательной деятельности Интегрированное занятие Область (направление) основной общеобразовательной программыдошкольного образования: «Художественное творче...
Конспект НОД Область (направление) основной общеобразовательной программы дошкольного образования: «Художественное творчество» Тема: «Подарок другу» Возрастная группа: подготовительная группа Ф.И.О. педагогического работника, должность: Груздева Ната
Конспектнепосредственно образовательной деятельности Интегрированное занятие Область (направление) основной общеобразовательной программыдошкольного образования: «Художественное творче...
Конспектзанятия "Снегири на ветке рябины"
Цель: Учить детей рисовать птиц. Задачи: Учить детей отражать в рисунке представление о зимующих птицах – снегире; Закреплять умения детей делать на...