Конспект занятия в образовательной области «Познавательное развитие» по формированию элементарных математических представлений на тему:
план-конспект занятия по математике (младшая группа) на тему

Константинова Алина Васильевна

Программное  содержание:

Закреплять  умение  различать  контрастные  по  величине  предметы,  используя  при  этом  слова:  большой,  маленький.

Познакомить  детей  с  кругом;  учить  обследовать  его  форму  осязательно-двигательным  путем.

Продолжать  учить  отвечать  на вопрос  сколько?  и определять  совокупности  словами  один,  много,  ни  одного.

Закреплять  основные  цвета:  красный,  зеленый,  желтый.

Развивать речь  детей,  желание  слепить  для  Маши  вкусные  оладушки.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл zanyatie.docx861.06 КБ

Предварительный просмотр:

           МБДОУ  « Айбечский  детский сад « Аистенок »

           Ибресинского района  Чувашской Республики

         

                        Конспект  занятия  

              в  образовательной  области  

             «Познавательное  развитие»

        по  формированию элементарных                      

          математических  представлений

                               на  тему:    

  «МАША  ШАЛИТ  У  МАЛЫШЕЙ»  

                           

                   Воспитатель:

                           Константинова  А. В.

                     

Октябрь  2017

Заняти йĕрки

Воспитатель: Ачасем, пирĕн пата паян хăнасем килнĕ, айтăр-ха вĕсене сывлăх сунатпăр.

Ачасем: Здравствуйте!

В.: Маттур апписем сире курма килнĕ. «Ай, мĕнле маттур ачисем, мĕнле хитре ачисем», - теççĕ вĕсем сире. Пăхса ларччăр-и вĕсем паян пире?

А.: Ларччăр.

Çав вăхăтра Маша сас парать

В.: Ай-уй, кам сас парать унта? (Ачасем кайса пăхаççĕ.)

Ай-ай! Маша эс мĕн тунă кунта? Кубиксене йăлтах сапаласа пĕтернĕ! Ун пек юрать-и, ачасем?

А.: Юрамасть.

В.: Пирĕн ачасем кун пек сапаламаççĕ теттисене, вылянă хыççăн вырăнне хураççĕ. Тĕрĕс-и, ачасем?

А.: Тĕрĕс.

В.: Ачасем, пăхăр-ха, мĕнсем выртаççĕ кунта?

А.: Кубиксем.

В.: Машăна кубиксене пуçтарма пулăшатпăр-и? Малтан хитре кĕрсе ларăр-ха пукансем çине. Халĕ мана тимлĕ итлĕр. Машăн кунта пĕр пысăк коробка тата пĕрре пĕчĕкки пур. Кубикĕсем те пысăккисем те, пĕчĕккисем те пур. Маша вĕсене веçех пăтраштарса пĕтернĕ. Эпир вара пысăк

1

кубикĕсене пысăк коробкăна, пĕчĕккисене пĕчĕк коробкăна хуратпăр. Юрать-и, ачасем?

А.: Юрать.

В.: Акă эпĕ кубик илетĕп. Ку ман пысăк кубик. Эп ăна пысăк коробкăна хуратăп. Халь Настя илет. Настя, сан мĕнле кубик? Мĕн тĕслĕ вăл сан? т.ыт. те.

В.: Миçе кубик илтĕн? Машăна та пуçтарттарăр-ха. Халь пысăк коробкăра миçе кубик пулчĕ? Палас çинче миçе кубик юлчĕ?

А.: Пĕрре те çук.

В.: Тĕрĕс, ачасем. Маттурсем эпир сирĕнпе, кубиксене йăлтах пуçтарса пĕтертĕмĕр. Маша та савăнса кайрĕ. «Тавтапуç сире, ачасем! Маттурскерсене пурне те хытă юрататăп» - тет. Халь малалла Маша сирĕнпе вылясшăн. Вылятпăр-и унпа?

А.: Вылятпăр!

Физкультминутка

Любит Маша танцевать,

Носочки пятки выставлять

 ( Ножку назад на носок, вперед на пятку )

И платочком помахать- ( машут рукой над головой )

Покружиться  ( кружатся на месте )

( И опять повторяют движения второй раз со слов 

«носочек пятку выставлять» )

В.: Ачасем, Маша сире тата темскер кăтартасшăн. Айтар-ха хитре кайса ларатпар.

Машăн карçинккинчен çаврака кăларать.

Ку – çаврака. (Кайран фланелеграф çине хурать.) Айтар пурте пĕрле калатпăр.

А.: Çаврака! (Маша та йĕрлет.)

В.: Никита, килсе йĕрлесе пăх-ха. Мĕн ку? Çавраки мĕн

2

тĕслĕ? Миçе çаврака вара кунта? Ачасем, халь эсир те Машăн карçинккинчен пĕрер çаврака илĕр. Аня, эс миçе çаврака илтĕн? Сан çавраки мĕн тĕслĕ? Айтăр-ха пурте алăсемпе çавракине йĕрлетпĕр. Çавракине шутарма пулать-и? Халь карçинккара миçе çаврака юлчĕ?

А.: Пĕрре те çук.

В.: Халĕ Маша сире çавракисенчен хитре чечек туса кăтартать. Хитре чечек турĕ-и Маша? Халь вара эпир те хитре пысăк çаврака тăватпăр та вăйă вылятпăр.

Ровным кругом

Друг за другом

Мы идём за шагом шаг!

Стой на месте!

Дружно вместе

Сделаем вот так:

(Алă çупмалла пĕр хут. Унтан нумай çупмалла. Тепрехинче урасемпе тапăртатмалла.)

В.: Ай-уй, Маша ывăнтăм тет. Лартăр-ха вăл кăштах ак çакăнта сире пăхса. Ун хырăмĕ те выçса кайрĕ тет сирĕнпе выляса. Айтăр эпир ăна пластилинран тутлă икерчĕсем туса паратпăр. Пирĕн ачасем хитре икерчĕсем тума пĕлеççĕ. Çапла-и, ачасем?

А.: Çапла.

В.:Маша та сирĕнтен икерчĕсем тума вĕренет. Икерчисем

3

пирĕн çаврака пулаççĕ. Маша, килсе пăх, мĕнле хитре икерчĕсем пĕçерчĕç пирĕн ачасем. Аня, миçе икерчĕ турăн-ха эсĕ? Сан икерчисем мĕн тĕслĕ? Машăна çитерсе пăхатпăр-и икерчĕсене?

А.: Çитеретпĕр.

В.: «Ах, тутлă. Тавтапуç, ачасем», - тет Маша.Халь аллисене салфеткисемпе тасатса илетпĕр те Маша патне пыратпăр. Ачасем, айтăр-ха аса илетпĕр. Машăпа мĕн турăмăр эпир паян?

А.: Кубиксене пуçтартăмăр.

В.: Тата мĕн турăмăр-ха?

А.: Çаврака çавăртăмăр. Пластилинран çаврака икерчĕсем турăмăр.

В.: Маттур, ачасем. Маша та сире питĕ маттур пулчĕç те. Пурне те хытă юрататăп тет. Маттур, Никита т.ыт.те.

В.: Ой, Маша мана хăлхаран вăрттăн темскер каласшăн. Ачасем, паян Машăн çуралнă кун тет иккен. Вăл пире çуралнă куна чĕнет. Каятпăр-и Маша патне хăнана, çуралнă кунне уявлама?

А.: Каятпăр! Ура! Каятпăр!!!

 

4


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

КОНСПЕКТзанятия по развитию речи

Конспект занятия по развитию речив подготовительной к школе группена тему:«Рассматривание картины «Школа»...

Консультации натему:"Здость и жестокость", "Если ребёнок вынуждает вас делать покупки", "Если в семье появился ещё один ребёнок"

Если в семье появился еще один ребенок   Появление нового ребенка в семье всегда знаменует собой большие перемены независимо от того, родится ли этот ребенок у родителей, будет ли он р...

Зимние считалки (Автор Натали Самоний)

Недавно нашла замечательные детские стихи и считалки  приднестровской поэтессы Натали Самоний, которые наверняка понравятся ребятишкам. Их вполне можно использовать на занятиях и в свободное врем...

Конспект НОД Область (направление) основной общеобразовательной программы дошкольного образования: «Художественное творчество» Тема: «Подарок другу» Возрастная группа: подготовительная группа Ф.И.О. педагогического работника, должность: Груздева Ната

Конспектнепосредственно образовательной деятельности Интегрированное занятие  Область (направление) основной общеобразовательной программыдошкольного образования: «Художественное творче...

Конспект НОД Область (направление) основной общеобразовательной программы дошкольного образования: «Художественное творчество» Тема: «Подарок другу» Возрастная группа: подготовительная группа Ф.И.О. педагогического работника, должность: Груздева Ната

Конспектнепосредственно образовательной деятельности Интегрированное занятие  Область (направление) основной общеобразовательной программыдошкольного образования: «Художественное творче...

Конспектзанятия "Снегири на ветке рябины"

Цель: Учить детей рисовать  птиц. Задачи: Учить детей отражать в рисунке представление о зимующих птицах – снегире;      Закреплять умения детей делать на...