"Новый год идет к нам в гости"
план-конспект занятия (младшая группа)
Сценарий праздника в младшей группе
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
novyy_god_v_mladshey_gruppe.docx | 21.55 КБ |
Предварительный просмотр:
«+.н. =ул уяв.» к.=.н ушкёнри ачасем валли
Илемл. к.в.пе ачасем зала туха==.?
ЕП% Сисеймес.р иртр. =ул
+итсе тёч. =.н. =ул
Елка тавра тётёмёр
Алран алла тытрёмёр?
+.н. =ул илер к.тсе
Савёнса: х.п.ртесе?
Пёхёр хал. ачасем: епле илемл. паян пир.н елка? Теттисем епле илемл. тата?
+.н. .м.т - =.н. =ул!
Пир.нпе выля та кул?
Савёнар-ха ушкёнпа:
Елка тавралла тёрар:
Янёравлё сасёпа
+.н. =ул юрри юрлар?
Юрё% «Возле елочки мы пляшем»
Илемл. юрё янёрать: зала юр пике к.рет: ачасене конфеттипе сапать?
ЮП% Ырё кун пулёр сире пурне те? П.лт.р кёна п.ч.кк.чч. зсир: кё=ал епле \ссе кайнё? Мана палларёр-и ха?
ЕП% Ырё кун пултёр: юр пике: палларёмёр сана?
ЮП% Ачасем: зсир манён алсана курман-и? Эп. =акёнта елка илемлетме килн.чч.: та=та пёрахса хёварнё хёрах алсана?
ЕП% Ачасем: айтёр-ха й.ри тавра шыраса пёхар: тен шыраса тупёпёр? (ачасем шыра==.: упан алсине тупа==.) +акё-и юр пике?
ЮП% +ук: ку ман мар: ку упа =урин алси? Эп. в.сене мулкачпа икк.шне хама пулёшма илсе килн.чч.? Ну юр.: тупён.-ха: тен вёрманта \ксе юлнё?
ЕП% Юр пике: ан кулян-ха ытлашши: тупён.-ха тен? Айтёр-ха юрлар: ташлар: савёнар?
Ташё%
Зала мулкач чупса к.рет
М% Сывлёх сунатёп пурне те? Эсир кунта уява пу=тарённё пуль-ха? Манён алсана курмарёр-и =акёнта? Хёраххине та=та =ухатса хёварнё? +ул тёрш.пех шыраса килт.м: тупаймарём? +акёнтах: елка илемлетн. хы==ён пёрахса хёварнё пулмалла?
ЕП% Мулкач тус: юр пикен те хёрах алсий. =ухалнё: ытлашши ан кулянёр-ха: тупён.? Эс. те пир.нпе ташлама юл: пир.н садикре паян уяв?
М% Тавтапу=: сире: хёвёрпа п.рле савёнма ир.к панёшён? Сир.н манпа вёйё выляс килмест-и? Айтёр-ха вёйё выляса илер?
Вёйё%
М% Выляса пёчё пулса кайр.: кил.шр.-и сире ачасем?
Зала упа к.рет?
Упа% Сывлёх сунатёп сире пурне те! Эсир =акёнта манён алсана курман-и? Елка илемлетме килсен та=та =ухатса хёварнё?
ЕП% +акё мар-и?
Упа% +акё: =акё: тавах сире: урамра сив.: алёсем шёна==.?
ЕП% Упа тус: юр пикепе мулкач алсисене курман-и эс. тата: в.сем те хёйсен алсисене =ухатнё?
Упа% +ук: курман?
ЮП% Темех мар: упа тус: сан алсу тупанч.: пир.н те тупёнать пуль-ха: =апла-и ачасем?
ЕП% +апла: юр пике: уяв хы==ён пурте п.рле шырама каятпёр та тупатпёр? Хал. атьёр-ха юрё юрлар?
Юрё%
ЕП% Ачасем: юрларёмёр: ташларёмёр тата кам =итмест-ши пир.н уявра? Айтёр-ха х.л мучине ч.нсе пёхар?
Х.л мучине ч.не==.? Зала х.л мучи к.рет?
ХМ% Сывлёх сунатёп сире: ачасем: сывлёх сунатёп сире: маттурсем? Эп. сир.н пата вёрмантан =итр.м: куччене=сем илсе килт.м? (Хута==и =ине пёхса: хута==и =урёк) Ай: шеремет: кам тур. вара =акна? П.т.м куччене=сем =ул =инче тёкёнса юлнё .нт.: ак п.ри: ак тепри? (Урай.нчен пу=тарать)
ЮП% Ан кулян: х.л мучи: часах эпир хута==ине =.лесе хуратпёр та конфетсене ве=ех пу=тарса килетп.р? Мулкач тус: упа тус айтёр-ха манпа п.рле? Х.л мучи: эс. унччен ачасемпе п.рле савён: ташла: эпир часах килетп.р? (тухса кая==.)
ЕП% Ачасем: айтёр-ха х.л мучине юрё юрласа парар?
Юрё% «Вот какая елка»
ЕП% Х.л мучи: темш.н пир.н елка кичем ларнё пек туйёнать: тен =утса парён эс. ёна?
Х.л мучипе п.рле елка ачасем елка =ута==.
ЕП% Елка =утёлнё ятпа теп.р ташё ташласа илер-и: ачасем?
Ташё% «Шел по лесу Дед Мороз»
Зала упапа мулкач тил.не с.т.рсе к.ре==.?
Т% Ярёр мана: ярёр: эп. урёх нихё=ан та никама та усал тумастёп!
М% Эпир сана вёрманта: т.м. хы=.нче тупрёмёр: конфетсене пу=тарса =исе ларать?
ХМ% Эс. и ха вёл манён хута==а =ураканни? +иччас шёнтса лартатёп!
Т% Тархасшён ка=арёр мана: эп. ик. конфетне кёна =ир.м? Тил. =урисене =итересш.нчч. тата?
Упа% Елка илемлетме айта тер.м.р хёвна: пымарён: кахал? Ку мулкачпа юр пикен алсисем мар-и? (тил.н аллисене тытса)
Т% Эп. вёрламан ёна: ак =акёнта тупрём та тёхёнса ятём? (алсисене парать)
ЮП% Эс. кунта м.н тума килн. вара? Елка хитрелетме килмер.н пир.нпе?
Т% (кёссинччен теттесем кёларса) Тил. =урисене теттесемпе вылятарасшёнчч.: ка=арёр мана: тархасшён? (елка =ине =акать)
ЕП% Ка=аратпёр-и тиле ачасем? Ка=аратпёр! Атьёр-ха тепре юрё юрласа илер?
Юрё%
ХМ% Ачасем: Эсир юрлама та: ташлама та п.лет.р: сёвёсем калама п.лет.р-и ха тата? (Алсышне =ав вёхётра хывса хурать)
Сёвёсем%
ХМ% Ачасем: эсир манн алсана курмарёр-и: та=та хутём?
ЕП% Х.л мучи: сан алсу кунтах =ке: пир.н ачасем санпа теп.р ташё ташласшён?
Ташё% «Дед мороз к нам едет»
ХМ% Ой: вёй п.тсех каёр.: хал. =уна туртма та вёй юлмар.? Ав =авёнта (алёк еннелле кётартса) пысёк юман айне =унана лартса хёварнёчч. парнесемпе? Мулкач тус: тил. тус: упа тус кайса туртса кил.р-ха =ав =унана? (=унана парнесемпе туртса к.ре==.)
ХМ% Хал. .нт. пир.н каймалла: чипер юлёр: ан чирл.р: теп.р =улччен? (тухса кая==.)
ЕП% +акёнпа пир.н уяв та в.=ленч.: =.н. =ул яч.пе сире пурне те!
Илемл. к.в.пе тухса кая==.?
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Конспект непосредственной образовательной деятельности коммуникация для детей второй младшей группы "Новый год идет... идет!"
Конспект непосредственной образовательной деятельности коммуникация для детей второй младшей группы "Новый год идет... идет!"...
Конспект НОД для подготовительной группы по формированию целостной картины мира "Новый год идет по миру" с применением ИКТ.
Цель: формировать представления о празднике новый год.Задачи:•Обогащать представления о праздновании Нового года, о символах и традициях праздника;•Продолжать учить отгадывать загадки;•Учить дава...
НОД "Новый год идет по Миру
Познакомить детей с традициями и символамипраздника в разных странах ....
Конспект НОД для подготовительной группы по формированию целостной картины мира "Новый год идет по миру" с применением ИКТ.
Конспект НОД для подготовительной группы по формированию целостной картины мира "Новый год идет по миру" с применением ИКТ....
Конспект образовательной деятельности " Новый год идет по миру".
Конспект образовательной деятельности в старшей группе по формированию целостной картины мира....
Конспект НОД для подготовительной группы по формированию целостной картины мира "Новый год идет по миру" с применением ИКТ.
Тема: Новый год идет по миру.Цель: формировать представления о празднике новый год, Задачи:•Обогащать представления о праздновании Нового года, о символах и традициях праздника;&bu...
Конспект непрерывной образовательной деятельности по ознакомлению с окружающим миром "Новый год идет по миру" с применением ИКТ для старшего дошкольного возраста
Цель: формировать представления о празднике Новый год,Задачи:•Обогащать представления о праздновании Нового года, о символах и традициях праздника;•Закреплять умения отгадывать загадки;&bull...