Мастер класс
презентация

Мастер класс

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл мастер класс " Быштак"803.4 КБ

Предварительный просмотр:


Подписи к слайдам:

Слайд 1

Мастер - класс Тыва национал чем " Быштакты кылыры » Башкы : Талганчык.А.М

Слайд 2

Цель: Быштакты канчаар кылырын коргузуп , таныштырар . Задачи: Быштактын ажык - дузазын база бажынга кижи бурузу быштакты кылып ап болур аргаларын тайбырлап коргузер . - традициалыг националдыг чемивистин кайы – хире ажыктыын , амгы уеде чон аразынга байлакшыдып , нептередир . Методы: Тайылбыр , коргузуг , кылдыныг . Средства: экран. Оборудование: Сут , чалгый паш , шоер ыяш,сарыг-суг

Слайд 3

Суттун шаандан тура тывылган чылы 5000 мун чыл бурунгаар . Тыва улустун кол чеми сут болгаш эът бооп турар болгаш кухнязында бир дугаар болгаш хундуткелдиг чемнеринин бирээзи .. Быштак ак чемнерге хамааржыр .

Слайд 4

Буга бажы , ыяш бажы , бай ыяш , тел ыяш , хам ыяш , Таңды дагаан черлерге быштакты албан апаар . Дагылга кылган черге хамнаан хамнар ол быштакты оран ээзи четтирип турар кылдыр алганырлар . Бурун шагда төрелдежип-аалдажырда , бир хап быштакты албан белеткеп алыр турган .

Слайд 5

Быштакта болза эн хой кижинин организимге херек будумелдер шуптузу элбээ биле бар бооп турар . Эн кол чуул оон составында хоралыг микробтарга удур болгаш сулараан куш шыдал киирер шынарлары хой болгаш организимини арыглаарынга улуг салдарны чедирип турар . Быштак арыг суттен кылыр болгаш оон будумелинде кижинин кырыырын узадыр база аныяксыдар будумелдер бар бооп турар .

Слайд 6

Тыва чоннуң ёзузунда болза быштакты дагылганың сүзүктүг чеми деп адап турар . Тывалар кожуун бүрүзүнде быштакты кылып турар . Быштактың даштыкы хевири болгаш кылып алыр аргалары кожуун бүрүзүнде аңгы-аңгы болуп турар .

Слайд 7

1 дугаарында отту суугуга ойлей салгаш , сутту кудуп алыр бис. 2. Сут изий бээрге , хун аайы - биле сарыг сугну кутпушаан , долгандыр аяар хымыш биле былгай арак чоргузар . 3.Олла хевээр долгай былгап турда,сарыг суг ылгалы бээр . 4. Сарыг суун ангы узкаш , быштакты холуй базар. 5. Пашты эскеш , быштакты тудуштур баскаш.ШОЕР


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

ГОТОВИМСЯ К МАСТЕР-КЛАССУ Пошаговый алгоритм проведения мастер-класса

Методические рекомендации по организации и проведению мастер-класса...

Мастер класс по оригами в старшей-подготовительной группе. Тема: Тюльпаны (мастер класс посвящен Дню Города) подготовила Ворон Т.В.

Мастер класс по оригами в старшей-подготовительной  группе. Тема: Тюльпаны(мастер класс посвящен Дню Города) подготовила Ворон Т.В., воспитатель1 категории....

Пасхальное яйцо своими руками в технике квиллинг. Мастер - класс с пошаговыми фото. Мастер - класс “Пасхальное яичко”

Цель: создание яичка в технике квиллинг.Задачи:- закреплять навыки накручивания полоски бумаги в ролл;- развивать творческие способности детей, внимание, воображение и фантазию;- развивать мелкую мото...

«Мастер – класс « «Мастер – класс «Песочная терапия в работе педагога – психолога»» + презентация

Все мы, взрослые и дети, брали в руки песок. На вид мелкие крупинки, ничего особенного, но почему-то с ним хочется что-то делать: строить из мокрого песка замки, с помощью формочек делать кулич...

Мастер-класс для детей «Чудесное тесто!» . Мастер-класс проводит повар детского сада, мама Мирославы Морозовой – Морозова Елена Владимировна.

Цель мастер-класса для детей: Продолжать знакомить детей с профессией повара, через встречу с родителями и проведение мастер – класса. Познакомить с тестом, его приготовлением. Предложить д...

МАСТЕР-КЛАСС «Нетрадиционные формы оздоровления дошкольников» в рамках муниципального обучающего семинара-практикума на тему «Мастер-класс как форма распространения опыта работы педагога ДОУ»

Цель: Познакомить присутствующих педагогов с нетрадиционными формами оздоровления детей, используемыми в практической деятельности. Стремиться развивать у коллег коммуникативные навыки и ум...

Мастер - класс: " Рисуем солью и крупой". Фотоотчёт по мастер - классу.

В этом мастер - классе показано, какие поделки можно создать, используя соль и крупу (манную и рисовую). Как можно фантазировать, используя нетрадиционные тех...