Главные вкладки
Тайлунова Венера Михайловна
Сайт учителя алтайского языка МКОУ "Ташантинская ООШ"
Профессия: Учитель алтайского языка и литературы
Профессиональные интересы: Чтение классической и исторической литературы
Увлечения: Спорт и чтение
Страна: Россия
Регион: Республика Алтай
Населенный пункт: село Ташанта
Место работы: МКОУ "Ташантинская основная общеобразовательная школа"
Навигация
Ссылка на мой мини-сайт:
https://nsportal.ru/taylunova-venera-mРабота - лучший способ наслаждаться жизнью.
Самым важным явлением в школе, самым поучительным предметом, самым живым примером для ученика является сам учитель. Он — олицетворенный метод обучения, само воплощение принципа воспитания.
Адольф Дистервег
Педагогическая деятельность требует особого призвания. Воспитанием и обучением могут заниматься люди со склонностью и любовью к этому делу. Учитель должен любить и передавать свои знания другим, увлекаться самим процессом обучения и воспитания человека. Успех педагогической деятельности во многом зависит от коммуникативных способностей учителя, от его умения наладить правильные взаимоотношения с детьми. Работа учителя предъявляет большие требования к его вниманию. Учитель работает со всем классом, и ему необходимо держать в поле зрения многих учеников. Он должен уметь находить подход к каждому с учетом психологии и его индивидуальных способностей.
О себе
Тайлунова Венера Михайловна- заместитель директора по УВР, учитель алтайского языка и литературы МКОУ "Т ашант инская ООШ"
Эссе «Менин педагогигалык табынталарым»
Бу меге та канча jаш? Jус ол эмезе 1 мун, айса болзо 2 мун? Оны кем тоолгон? Карарып, тоозын- тобракка оролып, канча чактарга jадырым. Менин устимле канча колуктер мантадып отподи деер? Канча кышты ла jасты, оны ээчий jайды ла кусти уткыбадым деер!
Аркалар откон чичке jолдор,
Адалар баскан кату jолдор,
Калыктар бириккен кайыр jолдор.
Телекей эбирген темир jолдор.
Отура тужуп, откон jолына кайра бурылзан, бу ла jуукта сен кичинек кызычак школды jаны ла божоткон. Калганчы экзамендер табыштырылган, калганчы кузунинин шынырты кулагында омок угулган. Jиит октом jурек та неге де иженип, каран суунип, келишпеген немеге ачу кородоп турарын.
«Слердин алдыгарда мун jолдор онын бирузи сенин»- деп, карган уредучимнин айткан ойгор состори эмдиге jетре санаамнан чыкпайт. Ол мун jолдордын ортозынан уредучинин jолын аланзыш jогынан талдап алдым.
Колында чечекту кыстар, куунин табыжы, колдорында диплом тудунган кечеги куннин студенттери. Эртенги кунде олорды катап ла мун jолдор сакыйт. Jолдор, jолдор. Чичке орык, бурылчыктары, буудактары коп, тус, кону, jайым ла ичкери. Кажыбыска кандыйы келишкей не?
Сыгын айдын баштапкы куни. Айас чанкыр тенериде бир де булут jок. Анда-мында туштуккке ууланып барааткан куштардын табыжы угулат. Автобустын jуружинин арайын, чолдин узунын, jолдын учы-кыйузы билдирбейт. Бу jол мени та кайдаар апарат? Та не сакыйт? Таныш эмес уредучилер, уренчиктер ле ада-энелер. Кучим jедер бе? Уренип алган билгиримди уренчиктериме берип болорым ба? Онон до оско сурактар бажымда айланат.
Бу узуун, чойилип барган jол мен имени – Чуйдын jолынын тугенген jерине, Арасей ле Монгол гран-кыйунын jанында турган кичинек jуртка экелди. Jолдын ла jанында эки кат эски школ корунди. Байла, бу менин чындык –JОЛЫМ.
Бугунги кунде бойынын jуруминед чындык jолын табып, он jылдан ажыра иштеп салган уредучи козноктин алдында кышкы jолды аjыктап отуру. Бир jанынан кунукчылду да, бир jанынан оморкодулу санаалар бажымда айланат. Канча уренчиктерим бу ла чойилип барган jолло барып, канча jедимдерге jеткен.Школдо алган билгирлеринин болужыла, бир де будурилиш jогынан кону jолло барган. Кемнин де jолы тыйрык-койрык буудакту да болгон. Кем де бийик уреду алып, jедимду иштейт.Кем де кандый да уреду албаган, jамылу иште иштебеген. Jе ондый да болзо кемизиде jурумнен чокобогон, Кижи болгон бийик адын jылыйтпаган. Бу, байла, уредучинин эн jаан магы, кайралы.
Эмдиги ойдин уредучизинин тос амадузы: уренчикке jаныс ла билгир бере ри эмес, jе оныла коштой бийик таскамал берери. Кайнап, тургендеп бараткан jурумде, бир де аланзыш jогынан бойынын jолын табып, кандый ла калыктар ортодо бойын тудунып та, ченежип те билер, калыгы учун созин jалтанбай айдып ийер, когус- коруми терен уренчикти тус, чындык jолго ууламjылап салары.
Jол, уредучи ле телекей.
Бу – уч jеле
Jебреннен бери нокорложип келди.
Jол. Сен салкындый
Тургендеп кайдаар мендедин?
- Уредучи, сен коп балдарлу энедий
Кажыла балана санааркайдын.
Телекей. Сен сан башка куску.
Кажыбыс ты ла башка jарыдып турадын.
Книги, которые сформировали мой внутренний мир
Л.Н.Толстой "Анна Каренина"
Мой взгляд на мир
У каждого из Нас своя Судьба,
У каждого из Нас свои приоритеты,
Но коль Любовь в сердечке у Тебя,
То все различья эти-пустоцветы..
У каждого из Нас Семья своя,
У каждого свои проблемы и сомненья,
Но если же душа полна Добра,
То Жизнь всегда переполняет Вдохновенье..
У каждого из Нас свои Миры,
Своя палитра красок и Желанья,
Но если у Тебя живут Мечты,
То непременно Счастье будет рядом..
У каждого из Нас внутри свое,
У каждого имеется загадка,
Но так невероятно хорошо,
Осознавать,что вместе Нам быть сладко..
У каждого из Нас есть лишь одно,
Что несомненно всех объединяет,
ЛЮБОВЬ-это волшебное кольцо,
Что целый Мир собою обручает!..
Мои достижения
Грамота Управления образования администрации МО "Кош-Агачский район" Приказ от 09.10.2014 № 105
Моё портфолио
"Кто учитель до мозга костей, тот относится серьезно ко всем вещам, лишь принимая во внимание своих учеников, — даже к самому себе".
Фридрих Ницше
Добавить творческую работу ученика
Код для вставки списка публикаций на другие сайты